Isä-lapsitoiminta

MLL Loimaan isä-lapsitoiminta järjestää isille ja lapsille mukavia retkiä, harrastuskokeiluja ja tapahtumia ympäri vuoden. Toimintaa suunnitellaan isien ja lasten toiveiden mukaan. Toiminta on avointa kaikille perheille - osallistuakseen ei tarvitse olla MLL:n jäsenperhe. Isä-lapsi-toiminnassa vetäjinä toimivat Jukka Laaksonen ja Petri Mäkinen.

Kiinnostaisiko Sinua toimia MLL:n vapaaehtoisena isänä?

Tule mukaan Jukan ja Petrin kanssa vapaaehtoiseksi isäksi suunnittelemaan toimintaa. MLL-isät ovat mukana tapahtumissa vastaanottamassa perheitä ja virittelemässä rentoa keskustelua. Sitoutumispakkoa kerhomuotoiseen toimintaan ei ole. Tämä vapaaehtoistyö ei myöskään sido liikoja, silä mukaan voi tulla omien aikataulujen mukaan.

Otamme mielellämme vastaan myös toiveita ja ideoita eri toimintakerroiksi ja retkikohteiksi! Nappaa isiä hihasta kiinni tapahtumissa tai lähetä meille sähköpostia: loimaan.yhdistys@mll.fi